Za chwile nastapi przekierowanie na stronę płatności ...

COOKIES: Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich zapisywaniu.
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o Cookies

  OK

Dodano produkt do ulubionych

Reklamacje

Wszystkie sprzedawane przez nas towary są fabrycznie nowe oraz wolne od wad, posiadają gwarancję producenta. Reklamacje uwzględniamy na podstawie dowodu zakupu – faktury lub paragonu oraz prawidłowo wypełnionego formularza reklamacyjnego. W zgłoszeniu reklamacji klient powinien podać dane umożliwiające jego identyfikację, okoliczność uzasadniającą złożenie reklamacji oraz datę stwierdzenia wadliwości produktu. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji klient powinien odesłać sprzedawcy produkt będący przedmiotem reklamacji. Sprzedawca udzieli odpowiedzi klientowi wraz z podaniem stanowiska w odniesieniu do żądań zawartych w reklamacji w terminie do 14 dni roboczych licząc od dnia otrzymania reklamacji. W przypadku gdy klient wykryje uszkodzenie powstałe podczas transportu, wadę towaru lub jego usterkę – niezwłocznie należy się z nami skontaktować (najlepiej drogą mailową). Przekazane przez klienta informacje pozwolą nam ustalić najlepszy sposób postępowania – możemy dosłać brakujące elementy, wymienić sprzęt na nowy lub powierzyć naprawę sprzętu serwisowi. Ewentualne uszkodzenia powstałe podczas dostawy należy niezwłocznie zgłosić osobie dostarczającej przesyłkę. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy kurierskiej protokołu reklamacji szkody. Firma APS Glass & Bar Supply Sp. z o. o. nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikające z niewłaściwego zainstalowania oraz użytkowania zakupionego towaru.

Klient wadliwy produkt może:

- w przypadku wady istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy

- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad

- żądać usunięcia wady

Reklamacje należy składać:

- elektronicznie na adres email sprzedawcy info@apspolska.pl

- osobiście w siedzibie firmy 05-503 Głosków, ul. Korczunkowa 20


Formularz reklamacyjny

ikony białe