Za chwile nastapi przekierowanie na stronę płatności ...

COOKIES: Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich zapisywaniu.
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o Cookies

  OK

Dodano produkt do ulubionych

FAQ (najczęściej zadawane pytania)

Jako wiodący na rynku dostawca sprzętu dla branży HoReCa cenimy sobie zaufanie i opinie naszych klientów. Dzięki stałemu śledzeniu wymagań rynku i analizowaniu opinii naszych Klientów stale podnosimy nasze standardy. Aby ułatwić współpracę z Nami w sekcji FAQ zamieściliśmy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania wśród Naszych klientów. Jeżeli w poniższych odpowiedziach nie znaleźli Państwo interesującego Was zagadnienia bardzo prosimy o kontakt mailowy z naszym biurem pod adresem: info@apspolska.pl od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00

FAQ

1. WYSYŁKA

W jaki sposób mogę otrzymać zamówiony towar? Zamówienia wysyłamy firmą kurierską lub na terenie całego kraju lub można odebrać go osobiście w sklepie stacjonarnym APS Polska mieszczącym się w
Głoskowie przy ulicy Korczunkowej 20 w godzinach 8.00 – 16.00

Czy prowadzą Państwo sprzedaż tylko wysyłkową, czy też można osobiście dokonać zakupu?

Prowadzimy również sprzedaż bezpośrednią w naszym sklepie stacjonarnym mieszczącym się w Głoskowie przy ulicy Korczunkowej 20. Pomaga nam w tym własny doskonale wyposażony showroom.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Przewidywany czas dostarczenia zamówień do klientów zależny jest od dostępności towarów na magazynie i wynosi:

- towar na magazynie – dostawa 24-48 h

- brak towaru na magazynie – dostawa 7-14 dni w zależności od informacji przy produkcie na stronie internetowej

Dokładamy wszelkich starań, aby czas dostawy był jak najkrótszy. Ze względu na magazynowanie towarów w różnych lokalizacjach, a także produkcję niektórych towarów pod konkretne zamówienie klienta, czasy dostaw są zróżnicowane. Na karcie każdego produktu znajdą Państwo prognozowany czas jego dostawy. Jest on wyrażony w dniach roboczych. Nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Państwem telefonicznie bądź mailowo, jeżeli wystąpią jakiekolwiek opóźnienia w transporcie.

Ile wynosi koszt przesyłki w kraju?

Koszt wysyłki na terenie Polski jest uzależniony od wartości zamówienia i sposobu dostawy. W przypadku zamówień poniżej 350 zł netto wynoszą one 17 zł brutto, w przypadku płatności przy odbiorze wynoszą one 23 zł brutto. W przypadku gdy łączna cena zamawianych przez klienta towarów przekroczy minimum logistyczne wynoszące 350 zł netto klient będzie zwolniony z obowiązku zapłaty za koszt dostarczenia towarów.

Do której godziny danego dnia muszę złożyć zamówienie żeby otrzymać je na następny dzień roboczy?

Zamówienia złożone w dni powszednie po 12.30, w soboty, w niedziele oraz święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego

Czy można zmienić czas dostaw?

Podany na stronie czas dostawy jest wartością przybliżoną, mogą wystąpić drobne odchylenia w każdą ze stron, jednak przeważnie nie mamy na to dużego wpływu. Jeżeli zależy Państwu na otrzymaniu towaru w trybie ekspresowym zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta. Z przyjemnością dołożymy wszelkich starań aby znaleźć produkt o podobnych parametrach, dostępny w 24-48 h.

Czy przesyłka może być wysłana na inny adres niż podany przeze mnie podczas rejestracji?

Składając zamówienie system automatycznie wczyta dane adresowe, na które zostanie wysłana paczka. Jeżeli chcą Państwo otrzymać zamówienie na inny adres należy dodać go podczas składania zamówienia w koszyku

Jakie dokumenty otrzymam wraz z zamówionym towarem?

Do każdego wysłanego towaru dołączamy fakturę lub paragon, który jest dowodem zakupu. Oprócz tego, produkty które tego wymagają zawierają instrukcję.

Jak należy się zachować jeżeli otrzymamy uszkodzoną paczkę?

Wszystkie przesyłki w naszym magazynie są dokładnie pakowane i sprawdzane. W sytuacji, gdy przesyłka nosi znamiona ingerencji innych osób (uszkodzona taśma lub opakowanie), należy zgłosić zaistniały fakt kurierowi i sporządzić w jego obecności protokół szkody. Należy również poinformować nas o takim zdarzeniu mailowo, żebyśmy mogli jak najszybciej dosłać brakujące lub zniszczone produkty.

Czy można sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

Paczki są dostarczane niezależną firmą przewozową i kurierzy mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą, gdyż ich obowiązkiem jest tylko i wyłącznie dostarczyć przesyłkę w nienaruszonym stanie.


2. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Czy muszę najpierw założyć konto aby dokonać zakupów?

Aby móc kupować w naszym sklepie nie muszą Państwo posiadać konta klienta. Można dokonać zakupów bez rejestracji, jako gość.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronie apspolska.pl są na bieżąco aktualizowane. Ceny zawarte na stronie są cenami ostatecznymi z wyjątkiem indywidualnych rabatów jednorazowych lub stałych przydzielanych klientom

Czy od cen znajdujących się w Państwa sklepie mogę uzyskać dodatkowy rabat?

Tak – rabat zależy od całkowitej wartości zamówienia, nie dotyczy jednak produktów, aktualnie znajdujących się w promocji. Aby skorzystać z dodatkowych rabatów można poprosić obsługę sklepu z poziomu koszyka o przygotowanie specjalnej oferty. Warunkiem jest przekroczenie w koszyku minimalnej wartości zamówienia która umożliwi przygotowanie takiej oferty.

Co uzyskuję rejestrując się w Państwa sklepie internetowym?

Posiadając własne konto klient zyskuje:

- możliwość zarządzania swoim kontem, wglądu w historię zakupów, wglądu w płatności i oferty

- dostęp do nowości i promocji

- możliwość uzyskania atrakcyjnych rabatów na kolejne zakupy

3. PŁATNOŚĆ

W jaki sposób mogę zapłacić za towar zakupiony w Państwa sklepie?

Do wyboru jest kilka sposobów zapłaty za zakupy:

Przelew ON-LINE – operację zabezpiecza ING Bank Śląski z platformą iMOJE. Po wybraniu swojego operatora zostaną Państwo skierowani na jego stronę internetową, gdzie po zalogowaniu na swoje konto bankowe należy dokonać wpłaty. Dostępne są usługi wszystkich największych banków w Polsce

Przelew tradycyjny – mogą Państwo przelać pieniądze na nasze konto lub wpłacić je w banku lub na poczcie. W takim przypadku warunkiem zrealizowania zamówienia jest odnotowanie wpłaty na naszym rachunku.

Za pobraniem – zapłacą Państwo za przesyłkę przy odbiorze paczki.

Gotówką lub kartą – przy zakupach w sklepie stacjonarnym w Głoskowie przy ulicy Korczunkowej 20

Karta kredytowa – po złożeniu zamówienia zostaną Państwo skierowani na stronę iMOJE, która obsługuje płatności kartami w naszym sklepie. Połączenie z tą stroną jest szyfrowane. Zostaną Państwo poproszeni o podanie danych z karty, które trafią bezpośrednio do Państwa banku.

Czy istnieją inne metody finansowania zakupów?

Tak – istnieje możliwość skorzystania z usług firmy leasingowej GRENKE z którą współpracujemy. Więcej informacji otrzymają Państwo tutaj

Chciałbym uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar, czy jest to możliwe?

Jak najbardziej jest to możliwe. Na każdy sprzedawany przez nas towar możemy wystawić fakturę VAT. Wystarczy poinformować nas o tym lub w przypadku zamówień przez sklep internetowy wybrać odpowiednią opcję przy składaniu zamówienia. Aby faktura mogła być wystawiona niezbędne do tego będą nazwa firmy, adres firmy oraz nip.


4. ZWROTY I REKLAMACJE

Otrzymałem towar niezgodny z moim zamówieniem. Jak postępować w takiej sytuacji?

Klient powinien jak najszybciej poinformować nas o zaistniałej sytuacji drogą mailową, bądź jeżeli jest to możliwe osobiście w naszej siedzibie. Dołożymy wszelkich starań aby jak najszybciej wymienić towar na zgodny z zamówieniem.

Otrzymałem przesyłkę w której są uszkodzone towary. W jaki sposób postępować dalej?

Aby umożliwić nam podjęcie decyzji o uznaniu reklamacji, należy przysłać wadliwe produkty na adres APS Glass & Bar Supply, ul. Korczunkowa 20, 05-503 Głosków wraz z dowodem zakupu i dołączonym formularzem reklamacyjnym. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia uszkodzonego towaru.

Czy istnieje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny?

Jeżeli okazałoby się, że zamówiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jeżeli towar nie był używany ani nie jest uszkodzony produkt należy odesłać na własny koszt na adres:

APS Glass & Bar Supply Sp. z o. o.
05-503 Głosków, ul. Korczunkowa 20

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu

Więcej informacji o reklamacjach i zwrotach uzyskają Państwo na stronie głównej sklepu lub w regulaminie

ikony białe